سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 94/7/25 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی

درمان قطعی یبوست در10 روز

* آیا از یبوست شدیـد و چسبندگـی روده رنج می برید ؟

 * آیا از مراجعه به پزشک و عطاری ها خسته شده اید ؟

 * آیـابدنتـان دیگـردرمقابـل مسهل هـا جواب نمی دهـد؟

* دیگر شما مشکل یبوست نخواهید داشت .

ادامه مطلب را بخوانید

ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 94/7/20 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی

تقویت ماهیچه های کنترل کننده انزال

این تکنیک اولین بار توسط یک پزشک و دانشمند فرانسوی به نام آقای Kegel ابداع و معرفی شد و پس از آن به عنوان یک تمرین بسیار مفید در آموزشهای جنسی و سلامت سیستم تناسلی به کار گرفته شد.این تکنیک آخرین شیو? درمان انزال زودرس در دنیا می باشد.

انزال در مردان تحت کنترل مجموعه ماهیچه هایی تحت عنوان ماهیچه های PC می باشد.

برخی نقش های این ماهیچه ها در اندام تناسلی عبارتند از :

تأثیر در مدت زمان رسیدن به انزال 
تأثیر در لذت دریافتی از ارگاسم به هنگام رسیدن به انزال 
تأثیر در شدت و قدرت انزال 
تأثیردر میزان و توانایی نعوظ آلت تناسلی

با توجه به چهار مورد مذکور، هرچه ماهیچه‌های PC از قدرت بیشتری برخوردار باشند، مدت انزال 
طولانی تر، شدت وقدرت آن بیشتر و نعوظ آلت قوی‌تر و شدیدتر خواهد بود.

کنترل انزال با تقویت ماهیچه های PC بهترین و کاراترین روش برای کنترل انزال در مردان است. 
این روش نیاز به هیچگونه دارو یا ماده ای ندارد،که نیازمند انجام چند دقیقه تمرین روزانه است.

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 94/7/15 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی

 

درمان زود انزالی در طب سنتی

زود انزالی چیست؟ حد مجاز یا معمول انزال منی چیست؟  علل و...

اگر ارگاسم یا اوج لذت شهوانی به گونه ای باشد که مرد احساس لذت نکند،(کمتر از 5-10 دقیقه) به زود انزالی باید شک کرد، بعضی از مردها که کارشان به یک دقیقه هم نمی رسد، زود انزالی شدید دارند.

استفاده از داروهای شیمیائی و اسپری ها توصیه نمی شود، باید برای درمان این بیماری به روش اساسی روی آورد، که در متن زیر در دو زبان فارسی و عربی برای محققین مطلب وجود دارد.

خواندن متن زیر به شما کمک می کند که در انتخاب راه درمان دقت بیشتری نمائید و زودتر به نتیجه برسید. در ادامه به علل و درمان این بیماری اشاره می شود.

ادامه مطلب...


تاریخ : جمعه 94/7/10 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی
راهکارهای افزایش قوای جنسی
بسیارند همسرانی که از کمبود، کاهش یا تحلیل میل و قوای جنسی خود رنج می‌برند و می‌توان گفت که حتی در برخی افراد، این مسئله اصلیترین یا دستکم یکی از مشکلاتی است که زندگی مشترک آن‌ها را تحت الشعاع خود قرار داده.
از این رو، در مطلب پیش رو برخی خوردنی‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهی را ذکر کرده‌ایم که از نظر طب سنتی موجد افزایش قوا و میل جنسی می‌شوند. ناگفته پیداست که در هر راهکار درمانی، پیروی از اصول و مبانی پزشکی مدرن، روشی بهتر و سریع‌تر محسوب می‌شود و بایسته است که در عمل، این اصول و مبانی را نیز در نظر داشته باشید.

 

ویتامین A

یکی از مواد موثر در تقویت جنسی ویتامین A است،ویتامین A از ویتامین های محلول درچربی است که نقشی اساسی را در تولید مثل ایفا می کند. این ویتامین در هویج، کلم، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می شود.

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 94/7/5 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی

داروهای گیاهی و شیمیائی سرماخوردگی

داروهای مرکب سرماخوردگی (تلفیق چند ماده موثر در یک دارو): بسیاری داروهای سرماخوردگی، ترکیبی از چند دارو هستند، این داروها در بازار، اسم‌های گوناگونی دارند: ادالت‌کلد، کلداستاپ و... مثلا حاوی یک ضداحتقان، یک آنتی‌هیستامین، یک ضدسرفه و یک ضددرد هستند (همه در یک قرص) اما هنگام مصرف این داروها باید دقت کرد وقتی چنین دارویی را می‌خورید، در واقع همه این داروها را با هم مصرف کرده‌اید در حالی که شاید نیازی به بعضی از آنها نداشته باشید...

برای عده‌ زیادی شروع پاییز یادآور شروع درس و مدرسه است، اما عده‌ای هم از آن با سرماخوردگی‌های متعدد یاد می‌کنند. در «درمانگاه» این هفته قصد داریم داروهای رایج یکی از شایع‌‌ترین بیماری‌ها در جهان را با هم مرور کنیم؛ سرماخوردگی.

سرماخوردگی نام چندان نگران‌کننده‌ای ندارد. اکثرا خفیف است و ظرف مدت کوتاهی درمان می‌شود، اما از آنجا که باعث غیبت‌های فراوان افراد سر کلاس‌های درس، محل‌ کار و... می‌شود، می‌توان گفت هزینه زیادی را بر جوامع تحمیل می‌کند. سرماخوردگی، مجموعه‌ای از علایم است که توسط یک نوع از هزاران نوع ویروس ایجاد می‌شود. بیش از صدها نوع ویروس عامل سرماخوردگی هستند و هرکدام از این ویروس‌ها فقط یک بار فرد را بیمار می‌کنند اما به دلیل زیاد بودن تعدادشان، فرد در طول عمر خود چندین و چند بار دچار آن می‌شود. بزرگسالان معمولا 3-2 بار در سال این بیماری را تجربه می‌کنند (که به وضعیت سلامت عمومی بدن، سن و در معرض ویروس بودن، بستگی دارد) اما در کودکان معمولا 12-8 بار در سال سرماخوردگی رخ می‌دهد. داروهای زیادی برای درمان سرماخوردگی ساخته شده‌اند اما باید گفت درمان مشخصی برای آن وجود ندارد و بیشتر داروها برای کم‌کردن علایم عمل می‌کنند. در اینجا به بعضی داروهای رایج اشاره می‌کنیم:

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 94/6/31 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی

علل و درمان قند خون(دیابت)

مطالعه ی کامل این متن را به علاقمندان توصیه می کنم.

«دیابت‏ مرضى است که به واسطه زیاد شدن مقدار قند خون تولید مى‏ شود. در این حالت لوزالمعده مادّه انسولین که باعث سوختن قند مى‏شود به مقدار کافى تولید نمى‏کند و لذا مقدار قند خون که یک گرم در هر لیتر است افزایش مى‏یابد.» 

«قند موجود در خون را گلوکز مى‏گویند و اندازه‏ى طبیعى و عادى آن بین 80 تا 120 میلى‏گرم درصد سانتیمتر مکعب خون است. قند خون غیر طبیعى معمولا بالاتر از 160 میلى‏گرم و یا پایین‏تر از 65 میلى‏گرم مى‏باشد. اگر قند خون کسى بالاى 160 میلى‏گرم باشد، احتمال دارد به بیمارى دیابت مبتلا باشد.»‏ 

«اطباء قدیم مرضى را که امروزه بیمارى قند یا دیابت‏ نامیده مى‏شود مرض دولاب مى‏گفتند. دولاب یعنى محلى که آب از یک طرف وارد و از سوى دیگر خارج گردد و چون تا این اواخر هورمن‏ها شناخته نشده بودند این بیمارى را از روى عوارض‏ آن مداوا مى‏کردند.» 

«در بیمارى قند یا دیابت‏ که در نتیجه اختلال عمیق و دائمى در سوخت و ساز موادّ نشاسته ‏اى  بوجود می آید، وراثت و استعداد دو عامل‏ مهم در پیدایش این بیمارى مى ‏باشد.» 

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 94/6/25 | 8:0 صبح | نویسنده : هاشم مالکی

امّ الامراض چیست و چرا؟

در بین اطبّاء اختلاف است که امّ الامراض زکام است یا یبوست و یا...، زیرا هر کدام از این موارد عامل و مقدمه ی بسیاری از بیماری ها هستند. در این تحقیق به بررسی برخی از آنها، علل و درمان آن ها به طور مختصر (و در حد بضاعتمان) اشاره می شود.

1-    یبوست و غلظت خون

 مترجم و شارح طب الرضا(ع) بر این عقیده است که یبوست عامل خیلی از بیماری هاست: «یبوست مزاج که آن را امّ‏ الامراض‏ باید نامید همان چیزى است که علاوه بر ایجاد درد و ناراحتى، مولّد بیماری هاى خطرناک می باشد مانند: سرطان، ضعف اعصاب مفرط، جنون، غش، و رعشه، فلج، سکته و خونریزی هاى موضعى، بواسیر، روماتیسم و دردهاى مختلف مفاصل، زکام و سرماخوردگى، سردرد و سرگیجه، کم نورى چشم و سوء هاضمه و صدها ناراحتى دیگر از عوارض یبوست مزاج است. علت عمده یبوست مزاج، مرتب نبودن کار معده است.» 

«به قول فیسنژر پزشک معروف فرانسوى: یبوست‏ مزاج که امّ‏ الامراض‏ است امروزه عمومیت پیدا کرده و به نام بیمارى تمدّن جدید نامیده شده است»

آقای احمد حاجی شریف در کتابش غلظت خون را هم به یبوست اضافه می کند و می گوید: «ام‏ الامراض‏، یبوست و غلظت خون است لذا از یبوست جلوگیرى نموده و از انجام دادن حجامت غافل نشوید.» 

درمان یبوست

نوئل فیسنژر که یکى از سرشناس‏ترین دانشمندان کنونى است، می گوید:«یبوست مزاج که امّ‏ الامراض‏ بوده و خاص تمدن جدید است به وسیله نان سفید عالم‏گیر شده است. وی ثابت کرده است که یبوست مزاج زاییده تمدن جدید است زیرا مردم چون مى‏خواهند نان خیلى سفید بخورند، سبوس آن را حذف مى‏کنند و علت مستقیم یبوست، حذف همین سبوس گندم است. به این جهت براى معالجه یبوست مزاج، بعضى از اطبا بیماران خود را باسبوس گندم معالجه مى‏کنند.»

ایشان یک درمان دیگر نیز معرفی می کند: «انگور یبوست مزاج را که امّ‏ الامراض‏ است و به بیمارى تمدن معروف شده، بر طرف مى‏کند.»

پزشکان و اطبّاء سنتی معتقدند که: «براى درمان‏ یبوست‏ سستى مى‏توان ازملینات، تخم کتان، اسپرزه، آگارآگار، روغن کرچک خالص،,Rhamneکاسکارا،Bourdaine و یا سنا که محرک عضلات صاف روده مى‏باشد و نیز سولفات دوسود تنها و یا فسفات دوسود محلول در آب ویشى (یا آب على) و یا ستیرات دوسود و سولفات دومنیزى بمقدار کم تجویز نمود. » 

ادامه مطلب...